sâmbătă, 8 martie 2008

S U R P R I Z Ă !!!!!!!!!!!

Duminică, 2 martie. De plictiseală mă gîndesc să o dor pe mama. Ia să vedem, se prinde că vreau să ies? Iote că mă duc la spital, cică să mă vadă doctorul. Bine că plecaţi câine surd la vînătoare, fără buletin şi geantă. Păcat că nu ştiu să vorbesc... Aş rîde de voi de m-aş căca pe mine. Oricum o voi face...

Camera de gardă. 19.12 ora României
Mama: Doctore, mă doare burta...
Doctor: Daţi-i un halat şi sunaţi la sală.

Spital. 19.53 ora României
Doctor: Să vă bucuraţi de el.

Hm, adică de mine. Hai, lăsaţi vrăjeala şi duceţi-mă la somn.

Un comentariu:

SORINA spunea...

SA VA TRAIASCA!

Sa creasca, sa fie sanatos, voinic, frumos, destept si sa obtina tot ce-si doreste si ce-i doriti!
Sa-i faceti o surioara sa aibe baiatu' cu cin' sa se joace(sa fie si mama multumita).

Multa sanatate si tot binele din lume!

Va pup, Sorina C.