marți, 18 martie 2008

La vita e bella

Vă recomand din tot sufletul viaţa de bebelache. Carevasăzică, mă trezesc pe la 6, lapte, dorm, pe la 9 ţip, vine iar laptele, dorm, pe la 12 plîng, laptele – fuga la mine, dorm.

Dacă am căcălit ceva, apare plutonul de schimbători – îmbăietori. Uşor ciudaţi, pentru că se bucură la orice căcat, nu îmi pot explica. Urlu, aşa, de control, eventual vomit nişte lapte. Nu de alta, dar trebuie să fac loc la altul. Dacă am chef, trag la ţintă cu jetul, tot încerc să nimeresc tastatura.

Iar dorm. Mă încearcă nişte vînturi ceva de speriat. Mă screm competent şi cu figuri şi le trag cu foc. Ciudaţii iar se bucură. Încerc şi o rîgîitură. Nici o surpriză, toată lumea aplaudă. Iar lapte, iar somn.

Noaptea mă cam plictisesc. Dar nu e bai. Trag o arie celebră şi tot norodul e lîngă mine. Qvetă, lapte, somn.

Bună dimineaţa.

Niciun comentariu: