joi, 21 mai 2009

Wolfram spune pe bune

Înainte să mă nasc, părinţii mei au avut o dilemă onomastică. În fine, au avut ei mai multe, dar nu e cazul să detaliem acum. Dilema s-a soluţionat în sensul că ambele nume propuse mi-au fost atribuite, generînd astfel mare aglomeraţie de caractere în certificatul meu de naştere.

Cum să mă numesc? Mama, puternic expusă la marketing, a ales Alexandru, tata, puternic expus la istoria Moldovei, a ales Ştefan. Omul a încercat, evident fără succes, să expună mamei o serie de argumente prin care să se determine o renunţare la numele propus. Principalul argument s-a legat de recurenţa lui Alexandru în parc. Aiurea, încercaţi voi să vă înţelegeţi cu o gravidă.

Şi iată cum, după ceva vreme, tatăl meu primeşte argumentul matematic în favoarea lui. Provider - Wolfram. Ce-i drept, statistica este pentru US, dar pentru imaginea largă e destul de grăitoare. Numai în America avem vreo 500.000 de alexanderi şi alexandre, numele fiind al 11-lea în clasamentul celor mai folosite. Imaginaţie cu duiumul şi la ei!

Pe cînd Ştefan... Abia unul din 486 de yankei îşi botează copilul Steven, numele fiind pe un onorant loc 97.

Pentru Sofia, Eliza, Patricia, Mara, Luca şi Ilinca

2 comentarii:

Anonim spunea...

noroc ca nu traim in america :). mama lu'luca si ilinca

Anonim spunea...

interesant.
mă gândesc în cazul ăsta că despre Haralambie sau Paraschiva nici nu mai încape vorbă.
naşu' lu' Sofia (aka tata lu' EP)